Bersama Menyemarakkan Spirit Dakwah. Islam Untuk Semua.

Jom Kacau Bubur Assyura!!!


Assalammualaikum w.b.t..insyaAllah pada 11 Januari 2009, pihak Pusat Islam & Pembangunan Insan dengan kerjasama Sahabat Masjid (SAHAM) & Jawatankuasa Pelajar Kolej (JPK) akan mengadakan satu gotong-royong untuk memasak bubur assyura.

Tujuan utama program ini diadakan adalah untuk mengeratkan hubungan silaturrahim dan membiasakan diri kita dengan gotong-royong.

Masa : 8.00 pg - 6.00 ptg
Tempat : Perkarangan Masjid UMP

Marilah kita sama-sama menyertai gotong-royong ini.

"Jalinkan Ukhuwwah, Ikatkan Mahabbah"

2 comments:

alhamdulillah...dgn izin Allah, brjya juga program ni di jalankan...rmai yg turun utk sama-sama mengacau bubur asyura..sungguh meriah wpun prtama kali diadakn....sekiranya umat Islam bersatu sprt sewaktu gotong-royong,nescaya umat Islam tidak akan tertindas....

January 12, 2009 at 5:27 PM comment-delete

Alhamdulillah..
ramai yg hadir. saya kira, program ni berada ditahap yang boleh dibanggakan, memandangkan ia adalah julung2 kali diadakan. Situasi semalam mgambarkan betapa, msykt kampus terutamanya Muslims sememangnya inginkan program keagamaan dan ingin mdekati masjid. Dan sejak 2 menjak ni, ada peningkatn thdp bil jemaah di masjid. Tahniah & syabas buat semua.
Buat penggerak dakwah di kampus, dekatilah mad'u dengan pendekatan yang pelbagai. Tidak mengapa method A tidak diterima, gune kan method B, C mahupun D. gunakan apa saje metod..

Anonymous
January 12, 2009 at 9:42 PM comment-delete
Related Posts with Thumbnails