Bersama Menyemarakkan Spirit Dakwah. Islam Untuk Semua.

Boikot ke x??


Xmau boikot?! boikot Xbg effect? ape yg kite nk jwb kat akhirat nnt? apa usaha kite thdp naseb saudara seakidah kita di palestin! igtlh kisah Nabi Ibrahim. ketika Nabi Ibrahim dibakar. seekor burung berulang alik dari punca air dgn membawa air yg hny dpt dibawa dgn paruhny shj dan mencurahknny pd api yg besar itu. tetibe burung itu ditanya, "apsal kau susah2 nk bwk air yg sket tu utk padamkn api yg membakar nabi ibrahim tu? takkn padam punye lah api tu!" ttpi burung itu mnjwb "ak X mahu di akhirat nnt apb ditny apekah yg aku lakukn apb Nabi Ibrahim dibakar sedangkan ak tak berbuat apa2" jk burung yg X diazab pon berusaha sampai begitu skali, inikn pula kite apbl saudara seakidah kite diBOM di palestin! igtlah bkn hasil yg ALLAH mahu, tp usaha kite!

JOM BOIKOT!!!!!!





3 comments:

moga2, ini menjadi satu cara untuk kita berbakti pada Palestin. Mengurangkan sumber kewangan israel. walaupun tak banyak yang dapat kita bantu, at least ada jugak usaha-usaha kita untuk menentang kezaliman.. peace...semoga ramai di kalangan kita mempunyai kesedaran ini.. insyaAllah..

Anonymous
January 15, 2009 at 12:49 AM comment-delete

InsyaAllah...sama2lah kita berusaha ke arahnya...

January 16, 2009 at 7:02 PM comment-delete

Salam..mmgla boikot brangan salah satu drpd metod untuk mnjatuhkan yahudi..Tapi yang lebih penting ialah kita menolak 100% pemikiran yahudi.Mengapa kita masih lagi mengambil hiburan drpd yahudi.Kita masih lg menonton filem yang dia bikin..lagu yang dia buat..itu yg lagi penting..ia akan merosakkan fikrah kita..Kita sekarang lebih suka dengar lagu daripada orang yang mmbc Al-Quran..Mengapa ini terjadi..Inilah tugas yahudi..Jadi yang lbh penting untuk tgkatkan semangat Islam tolak hiburan yang boleh melupakan kita kepada Islam..

Anonymous
February 14, 2009 at 10:55 AM comment-delete
Related Posts with Thumbnails