Bersama Menyemarakkan Spirit Dakwah. Islam Untuk Semua.

TAHNIAH!!! Pemenang pertandingan mendesign banner.


Assalamualaikum w.b.t

Tahniah diucapkan kepada
SITI SARAH BINTI ABD RAHMAN
MA09075
kerana telah terpilih sebagai DESIGNER BANNER TERBAIK bagi PERTANDINGAN MENDESIGN BANNER yang telah dianjurkan oleh SAHAM baru2 ini.

Alhamdulillah, pertandingan mendesign banner dah berlalu dan pemilihan design terbaik juga dah berlalu. Jadi di sini ingin saya menjelaskan proses pemilihan design tersebut.
Untuk makluman semua, juri untuk pemilihan design terbaik adalah terdiri daripada pegawai PIPI merangkap penasihat SAHAM iaitu Ustaz Mohamad Hazmi bin Dibok dan juga president SAHAM sendiri iaitu Ahmad Bazli bin Bustary.
Design dipilih berdasarkan beberapa criteria iaitu tulisan yang jelas, warna yang menarik dan juga penggunaan gambar2 yang menarik dan sesuai dengan tajuk yang diberi. Dan pemilihan ini dibuat tanpa mengetahui identiti designer untuk mengelakkan sebarang keraguan .
Jadi, sekali lagi TAHNIAH di ucapkan kepada Siti Sarah. Dan bagi yang tidak terpilih, janganlah berduka cita. InsyaAllah rezeki anda adalah pada masa akan datang. Dan ingatlah, Allah tidak memandang hasil sesorang melainkan usahanya. Semoga usaha anda semua dengan menyertai pertandingn ini dinilai oleh Allah s.w.t.

p/s:
1.Saya memohon maaf di atas kelewatan pemakluman keputusan ini berikutan beberapa masalah yang dihadapi.
2.Keputusan adalah muktamad. Sebarang aduan tidak akan dilayan.
3.InsyaAllah design yang terpilih akan diupload ke dalam www.sahamump.blogspot.com secepat mungkin. Jadi silalah berkunjung ke blog tersebut.
4.InsyaAllah design terpilih akan diprint bersempena dengan kempen Bi’ah Solehah

Sekian, Terima kasih.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails